reklama

Župani Belovič, Gurtler, Vasilišin a ich dukáty namiesto Eura?

Župné voľby som neriešil roky a aj teraz som mal v poznámkach „ignore". Asi ako viacerí, mám politiky už po krk. Pozornejšie som sa pozrel na niektorých kandidátov až po dušičkách. Bilboardy pred cintorínmi mi ukázali, koho nevoliť. V pondelok som sledoval TA3 diskusiu a potom v archíve TA3 som pozrel aj predchádzajúce relácie. Stretli sa v diskusiách rôzne indivíduá. Pevne ukotvené staré štruktúry a aj politickí panici. V pondelok ma zaujal politickí panic Regan Belovič.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

Najprv menom: Regan, potom stranou: 7 STATOČNÝCH. Meno 7 statočných som síce už registroval, lebo letáčik košického infant terribla Gurtlera s heslami: "Smer region ničí" a "Trebuli po gebuli" nemôžete proste ignore ako som už písal, ale aj tak.

Čítajte viac:
http://faska.blog.sme.sk/c/341354/Vo-vazeni-Bauer-Gurtler-Trebula-alebo-po-gebuli-dostane-kto.html#ixzz2jqAFhNvj

Regan je naozaj kúlové meno. Myslel som si, že na Slovensku nemáme Regana ale ako vidno, nielenže Regana máme, ale Regan sa rozhodol za vidiečanov aj s partičkou sedem statočných bojovať. Uvidíme výsledok, povedal by slepý.
Zaujímalo by ma ale, ako môže mať niekto zapísané v matrike krstné meno Regan. Počul som už o Sandokanovi, ale Regan?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ale nechám meno menom vrátim sa k pointe. Regan spomínal dukáty, že chce zaviesť, tak ako jeho spolupartajníci Gurtler a Vasilišin na východe. Zaujímalo by ma, ako to chce Regan dokázať? Chápem, že program na župana nejaký treba mať, ale aká regionálna, či paralelná, či aká mena k euru to má byť?

Dukáty? Aké dukáty? Kto ich bude emitovať? Je to vôbec zákonom dovolené? Regan povedal, že to povie až po voľbách, ako to chce urobiť s dukátmi, keď ho zvolia za župana.
Neskoro.
Ja si myslím, že by to mal Regan povedať pred voľbami.
Voliči predsa nebudú kupovať mačku vo vreci.

Preto Vás vyzývam páni župani Belovič, Gurtler, Vasilišin povedzte, ako chcete na Slovensku zaviesť dukáty namiesto Eura? To ma fakt zaujíma.
A Regan posledná otázka na záver trošku osobná: Dúfam, že máš lepšieho kandidáta na vicežupana ako mal Regan Georga Busha Sr. Hoci George nakoniec skončil ako prezident USA, keď dolár bol ešte dolárom, euro neexistovalo a o dukátoch na Slovensku nik nechyroval, lebo sme mali pevnú a stabilnú slovenskú korunu, ktorú zaviedol zakladateľ štátu, veľký JUDr. Vladimír M.

Igor Faška

Igor Faška

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Igi Faška z Kuzmánky. Kto ma nepozná ma nemá poznať a kto ma pozná ten je rád. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu