reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Igor Faška

Igor Faška

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Igi Faška z Kuzmánky. Kto ma nepozná ma nemá poznať a kto ma pozná ten je rád. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Porušuje zákon SMER,7statočných? Grcám. Pomóc Pišta Harabin

Igor Faška

Porušuje zákon SMER,7statočných? Grcám. Pomóc Pišta Harabin

Ale z koho grcám? Zo smerákov alebo siedmich statočných? To je sizyfovská otázka. Dobré správy sa šíria rýchlosťou blesku. A zlé správy raketovou rýchlosťou. Včera večer mi volal kamarát, či viem o tom, čo Smeráci robia. Neviem, či je to Pravda, ale volali mi tiež kamaráti z Trebišova a Michaloviec aj prečo nenapíšem, čo robia Smeráci v posledných dňoch, keď už som taký aktívny bloger.

  • 8. nov 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 4
Poslanec Novotný, chce sa mi blít, lebo Vaše SDKU=Smer

Igor Faška

Poslanec Novotný, chce sa mi blít, lebo Vaše SDKU=Smer

Blivajs. Pánove, chce se mi blít z tej politiky, ktorú predstavujú najčistejší z najčistých v strane SDKU. Nestudná drzosť a ničota, ktorá vychádza z úst človeka, ktorý participoval na privatizácii nemocníc v košickom kraji. Áno, ten pán, je MUDr. Novotný, ktorý je poslancom v zastupiteľstve KSK a sám participoval na schvaľovaní privatizácie nemocníc. Keďže pamäť aj „inteligentného pravicového voliča" je krátka, i keď o trochu dlhšia ako „voliča strany Smer" je dobré zaspomínať si.

  • 7. nov 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 445x
  • 23
Župani Belovič, Gurtler, Vasilišin a ich dukáty namiesto Eura?

Igor Faška

Župani Belovič, Gurtler, Vasilišin a ich dukáty namiesto Eura?

Župné voľby som neriešil roky a aj teraz som mal v poznámkach „ignore". Asi ako viacerí, mám politiky už po krk. Pozornejšie som sa pozrel na niektorých kandidátov až po dušičkách. Bilboardy pred cintorínmi mi ukázali, koho nevoliť. V pondelok som sledoval TA3 diskusiu a potom v archíve TA3 som pozrel aj predchádzajúce relácie. Stretli sa v diskusiách rôzne indivíduá. Pevne ukotvené staré štruktúry a aj politickí panici. V pondelok ma zaujal politickí panic Regan Belovič.

  • 6. nov 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 6
Vo väzení Bauer, Gurtler, Trebuľa alebo po gebuli dostane kto?

Igor Faška

Vo väzení Bauer, Gurtler, Trebuľa alebo po gebuli dostane kto?

Na mojom minulom blogu som si posmutnel, keď som videl pri vychádzaní z cintorína tváre politikov, kvázipolitikov, budúcich politikov, ktorí sa na nás obyčajných ľudí usmievajú v čase volebnom aj počas dušičiek.V Košiciach, Michalovciach aj Trebišove, kde som navštívil hroby príbuzných sa na nás usmieva z bilboardov p. Bauer, p. Masnýk a p. Trebuľa. Všetci majú pekný úsmev.Najkrajší pán Trebuľa zo Smeru, ktorý "ľudí spája"

  • 5. nov 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Kandidati nespia ani na dušičky

Igor Faška

Kandidati nespia ani na dušičky

Prazvláštne veci sa dejú na Slovensku. A na východe Slovenska ešte viac. Navštívil som hroby príbuzných v Michalovciach, Trebišove a v Košiciach. Príbuzných mám veľa, mnohí sú už na večnom odpočinku. Patrí sa ich navštíviť aspoň 1x za rok. Cintoríny plné ľudí, horia sviečky a jesnné počasie. Neprší. Spomína človek na svojich blízkych. Pri vchádzaní z cintorína vidím bilboardy. Na nich tváre politkov

  • 1. nov 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
reklama
Psíčkari, alebo poslanci špinia na trávnik?

Igor Faška

Psíčkari, alebo poslanci špinia na trávnik?

Jedného krásneho večera som sa tak šiel poprechádzať so svojou fenkou Tinou po našej ulici. Všetko bolo v poriadku, ale aby som moholpovedať, že sa mi okolie páčilo tak to teda nie. Nevadilo by mi ani, že okolie je plné odpadkov, ktoré nemá kto poupratovať aj keď o niekom by som vedel… Vadilo mi skôr to, že mesto...

  • 9. júl 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu