reklama

Porušuje zákon SMER,7statočných? Grcám. Pomóc Pišta Harabin

Ale z koho grcám? Zo smerákov alebo siedmich statočných? To je sizyfovská otázka. Dobré správy sa šíria rýchlosťou blesku. A zlé správy raketovou rýchlosťou. Včera večer mi volal kamarát, či viem o tom, čo Smeráci robia. Neviem, či je to Pravda, ale volali mi tiež kamaráti z Trebišova a Michaloviec aj prečo nenapíšem, čo robia Smeráci v posledných dňoch, keď už som taký aktívny bloger.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)
Obrázok blogu

Vraj smerácke esá v Michalovciach Ďurovčik, Rošková, Záhorčák pozvali prvovoličov, aby namiesto do školy si prišli vypočuť "prednášku" do MK strediska v Michalovciach.

V Trebišovskom okrese vraj robia smeráci nábor v cigánskych osadách. A v Košiciach sa vraj dokonca včera konal nejaký "čarodejnícky bašável pre dôchodcov", kde ich lanárili ako voliť.

Za účasti vraj smeráckeho košického esa Rašiho.

A pred chvíľou mi volal známy košický občiansky aktivista, že videl mobilný billboard 7 statočných a vraj je už moratórium a že oni porušujujú zákon. Ako dôkaz mi poslal aj MMS.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Som obyčajný človek, nazlostený nevolič, znechutený zo všetkých politikov a už mám toho všetkého naozaj dosť.

Grcám.

Preto sa pýtam právnikov, odborníkov na voľby, sudcov.

Kto vlastne porušuje zákon?

Smerácke nahováračky prvovoličov, skupovanie cigánskych hlasov smerákmi, oblbovanie dôchodcov smeráckymi košickými funkcionármi na čele s primátorom Rašim alebo mobilný billboard 7 statočných s heslom "VOĽTE STATOČNE!", čo z toho je porušovanie zákona ?

Najradšej by som ale dostal odpoveď od človeka najpovolanejšieho, ktorý musí byť Pišta Harabín. Pomóc Pišta, potrebujem odbornú pomoc.

Ak má niekto kontakt na Pištu, pošlite mi prosím číslo, skúsim mu zavolať a keď SISka náš hovor nahrá, a generálna prokuratúra to pustí vonku, ďalší dôchodca bude mať istotu dobrého dôchodku.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Veď ako hovoria naši:

" Ľudia si zaslúžia istoty!"

Igor Faška

Igor Faška

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Igi Faška z Kuzmánky. Kto ma nepozná ma nemá poznať a kto ma pozná ten je rád. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu