reklama

Kandidati nespia ani na dušičky

Prazvláštne veci sa dejú na Slovensku. A na východe Slovenska ešte viac. Navštívil som hroby príbuzných v Michalovciach, Trebišove a v Košiciach. Príbuzných mám veľa, mnohí sú už na večnom odpočinku. Patrí sa ich navštíviť aspoň 1x za rok. Cintoríny plné ľudí, horia sviečky a jesnné počasie. Neprší. Spomína človek na svojich blízkych. Pri vchádzaní z cintorína vidím bilboardy. Na nich tváre politkov

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

alebo tých, čo politikmi chcú byť a krásne heslá: „Lepší život“, „November sa blíži“, ˇ“Novä väčšina volí....“

Je to naozaj nechutné, že títo politici sa neštítia aj pred cintorínmi propagovať svoje falošné sľuby. Znechutený premýšľam o čo týmto politikom ide? Je jedno či sú zo smeru, sdkú, kdh.

O čo im ide? Nemajú ani kúsok úcty, piety, aby v čase dušičiek nevylepovali svoje bilboardy s tými prázdnymi sľubmi a klamstvami?

Bodaj by už skončili na politickom cintoríne tí politici z tých stanadartných strán. Ak neskončia vo väzení ako Vít Bárta alebo Ráth v Čechách, tak im prajem, aby skončili aspoň na politickom cintoríne. A to čo najskôr!

Igor Faška

Igor Faška

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Igi Faška z Kuzmánky. Kto ma nepozná ma nemá poznať a kto ma pozná ten je rád. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu